OFERTA
W związku ze skutkami pandemii COVID-19, obowiązuje ustawa z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, powszechnie znana jako Tarcza Antykryzysowa.
Nasza profesjonalna kadra, zaznajomiona z najnowszymi przepisami pomoże klientom: chronić ich działalność gospodarczą, wybrać najrozsądniejszą drogę w przypadku decyzji o preferowanych warunkach rozliczenia podatków w CIT i PIT, skorzystać z oferowanych przez Państwo środków i rozwiać wątpliwości. Kancelaria Momot odpowiada na pytania związane z tarczą antykryzysową:
❖ jak prawidłowo odczytać ustawę?
❖ kogo dotyczy?
❖ kto może z niej skorzystać?
❖ jak ubiegać się o pomoc?
❖ jaką kwotę można otrzymać w ramach pomocy?
❖ jak, gdzie i kiedy należy złożyć wniosek?
❖ jak zmieniły się terminy wpłat, zeznań i deklaracji w PIT i CIT?
❖ jakie inne terminy (np. sprawozdań finansowych) uległy zmianom, a jakie odroczeniu?
❖ jakie zmiany zaszły w prawie pracy?
Zaciągnięcie kredytu we frankach wiąże się z wysokim ryzykiem nieprzewidywalnych wahań waluty. Mimo podpisanego oświadczenia, wiele osób nie zostało odpowiednio i wystarczająco dokładnie poinformowanych przez banki, o zagrożeniach takiej umowy.
Dlatego warto ubiegać się swoich praw.
Nasi prawnicy zadbają o każdy szczegół procesu, podchodząc do każdej sprawy indywidualnie dokonując:
❖ analizy i weryfikacji umowy bankowej – czy może być stwierdzona jej nieważność?
❖ sprawdzenia czy bank stosował klauzule niedozwolone?
❖ reklamacji bankowej
❖ składając pozew indywidualny i prowadząc sprawę w sądzie
❖ udzielając pomocy w odzyskaniu nadpłaconych pieniędzy, zwrot różnicy płaconych rat (do 10 lat)
❖ uwolnienia się od krzywdzącej dla klienta umowy
Oferujemy kompleksową i fachową pomoc przy:
❖ zakładaniu i rejestracji Spółek w Krajowym Rejestrze Sądowym
❖ stałych zleceniach lub doraźnej współpracy z kancelarią
❖ analizie, formułowaniu i opiniowaniu m.in. umów, dokumentów, pism, czy projektów klienta
❖ przekształcaniu się Spółek – przy ich podziałach, przejęciach lub łączeniach
❖ doradzaniu w zakresie prawa pracy, prawa handlowego i gospodarczego
❖ windykacji niezależności
Gwarantujemy indywidualne podejście do każdej sprawy i profesjonalną obsługę prawną od doradztwa i sporządzania umów, po prowadzenie spraw klientów w procesie sądowym, egzekucyjnym upadłościowym i restrukturyzacyjnym. Ponadto reprezentujemy klienta w negocjacjach, arbitrażu, czy na drodze postępowania administracyjnego przed sądami i organami podatkowymi.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie i dogłębną wiedzę w zakresie problematyki Wspólnot Mieszkaniowych i Spółdzielni Mieszkaniowych. Nasze usługi w tym zakresie obejmują:
❖ stałe lub doraźne doradztwo prawne
❖ obsługa poszczególnych organów Spółdzielni i Wspólnot Mieszkaniowych (także obsługa posiedzeń Walnych Zgromadzeń, czy Rad Nadzorczych)
❖ opracowanie statutów, regulaminów, uchwał organów Spółdzielni i Wspólnot Mieszkaniowych (pomoc w tworzeniu aktów regulujących)
❖ rozwiązywanie spraw członkowsko – mieszkaniowych (prowadzenie i opiniowanie)
❖ rozwiązywanie spraw dotyczących: regulacji statusu prawnego gruntów (m.in. zasiedzenia, ustanowienia służebności), opłat rocznych za użytkowanie wieczyste, korzystania z nieruchomości wspólnych i inne
❖ dochodzenie praw w sporach z deweloperami (m.in. w przypadkach wadliwości budynków)
❖ windykacja należności i procesy inwestycyjne
❖ profesjonalna obsługę w postępowaniu sądowym i administracyjnym
Nasza kadra, przy zachowaniu pełnej poufności i dyskrecji, zadba o każdy element w trosce o dobro klienta i bez zbędnych opóźnień:
❖ sporządzenie pozwu i wniesienie opłaty
❖ wnioski dowodowe
❖ dostosowanie najodpowiedniejszej taktyki na sali rozpraw do indywidualnych potrzeb
❖ zadbanie o możliwie najkorzystniejsze rozwiązanie sprawy na rzecz swojego klienta (orzeczenie o winie, czy ewentualnej alimentacji, opieka nad małoletnimi, i inne)
Pomożemy Państwu zadbać o Wasze interesy.